…det danske efterår:

Nu begynder det. Mørket der gør at jeg begynder at glæde mig til Skive Beach Party, der får mig til at sidde og browse rejser sydpå og som gør dyner, stearinlys, katte og varm te til sæsonens bedste accessories.
Nu er det hygge, bøger og – gudfrimigvel – snart jul. Det bedste ved alt det her er at det virkelig får mig til at se frem mod sommeren og foråret. Især skal denne omgang efterår-vinter bare overståes, og kan den det med  sommerdrømme, hygge og the occational kop cacao i biografen så er det nok slet ikke så værst. -Og så har jeg muligheden for at dyrke min nye affære med magasinet RUM :O)

Om Gry Skaarup

170 1982 41
Dette indlæg blev udgivet i drømme, efterår, lækre ting og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

