…min nye skitsebog.

Jeg har købt en ny skitsebog og nye blyanter. Og det er jo fedt. Bortset fra at det hele er så nyt at jeg ikke rigtigt tør gøre noget ved det. Hvor surt ville det ikke være hvis den allerførste side i den nye bog bliver rigtigt neder og træls måske? It’s jinxed by the newness. Kan være jeg bare skal øve vold på min overtro og gå i krig; ville også være ret surt hvis den bliver ved at være tom altid fordi jeg er en kylling. Ambivalensen vil ingen ende tage…

Om Gry Skaarup

170 1982 41
Dette indlæg blev udgivet i kruseduller, lækre ting og tagget . Bogmærk permalinket.

2 svar til …min nye skitsebog.

  1. hvordan gik det så ???

Skriv et svar

