…julekagebagning:

Jeg plejer at være god til det og have styr på det. Og plejer at synes det er hyggeligt og alt det dér.. men I år er der bare gået ged i den… i første omgang kan jeg smide en skålfuld vanillekransedej ud – ELLER starte et brolægningsfirma med hvad jeg bager af den, og så er der lige en masse klejner der absolut er lige til skralderen… hmm… Vil forsøge igen imorgen, og håber det så virker. Måske var det manglen på julemusik under bagningen? Måske skal jeg have gang i noget varm chokolade med %er i til at klare nerverne? Måske skal jeg bare købe nogen i stedet og sige at jeg selv har lavet dem? Det er en ægte kagekrise.
MEN, min søster fik selvf bagt fantastiske hindbærsnitter som vi skal have når vi holder ‘mors fødselsdag’ i aften, ved ikke om de smager godt, men alt gik efter planen og de ser lækre ud, så dem glæder jeg mig til :O)

Om Gry Skaarup

170 1982 41
Dette indlæg blev udgivet i bagning, lækre ting, mad og tagget , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

