…de film jeg går og ser.

Så tænker jeg lige vil smide dem op herinde – også så jeg selv kan huske dem :O) Er ikke sikker på de står i rækkefølge dog her i starten (og det er kun mine biffilm og det er siden nytår). Here goes…

  • Due date
  • Meet the parents – Little Fockers
  • Alt hvad du har
  • Saw VII (kun den første halve time dog)
  • The green hornet
  • To på flugt
  • Alle for én
  • The Tourist
  • Sanctum
  • Black Swan
  • Rango
  • Biutiful
  • Love and other drugs
  • Hereafter
  • Animal kingdom
  • I am number four
  • Winter’s bone
  • En familie
  • Venskab med fryns
  • Scream 4
  • Mine eftermiddage med Margueritte
  • The Eagle
  • Rio
  • Thor
  • Water for elephants
  • A woman, a gun and a noodle shop
  • Insidious
  • Pirates of the Caribbean: On stranger tides
  • The Hangover: Part II
  • X-men: First class
  • Kung Fu Panda II
  • Tansformers 3: Dark of the Moon
  • Paul
  • Source code
  • Hanna
  • Super 8
  • Harry Potter 7/2
  • The rise of the Planet of the Apes
  • Jensen og Jensen
  • Captain America

Jeg opdaterer løbende…

Om Gry Skaarup

170 1982 41
Dette indlæg blev udgivet i film, lækre ting, Uncategorized og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

