…min søsters hjemmelavede is!!!! (og a pro pos søster, også et par brødre)

SLAP nu langsomt af mand!!! Onsdag aften lavede min søster is til en islagkage til en fest. Der blev heldigvis for meget af det så jeg fik lov at få lidt af Daim-isen med hjem og smagte også lidt halvfrossen jordbær-is.
Nu er jeg normalt meget glad for is, men det her var på højde med italiensk is som er det bedste is jeg ellers har fået.

Jeg VILLE gerne have taget et billede af lækkerheden til jer, men det var sgu væk, inden jeg fandt kameraet frem. Ikke desto mindre planlægger jeg at lave store mængder af det når jeg får en ekstra fryser, så med tiden kan der med lidt held blive fotografiske beviser :O)

Men for nu at lave et eller andet hvor der er noget at kigge på, så er der jo nyheden om Brdr. Price der åbner egen restaurant… Det er helt sikkert en af de ting der skal lægges penge til side til, til jeg engang kommer til Kbh… Har nupset et af deres pressefotos:

Brødrene Price

Fede 'slips' Pressefoto

Tror det bliver noget at se frem til, selvom jeg næsten allerede ved tanken om alt smørret får galdesten…

Om Gry Skaarup

170 1982 41
Dette indlæg blev udgivet i drømme, familie, lækre ting, mad og tagget , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

