…dullegrej

Så kom der penge på kontoen, så jeg skulle jo lige i matas…
For det første manglede jeg i høj grad ‘Ballet slippers’ fra Essie. Den er blevet kaldt den ultimative nude farve til neglene, så glæder mig meget til at få den på og se om jeg er tilfreds.
Dernæst har jeg jo set de her reklamer for Max Factors Lipfinity Lip Tint, (det er faltisk en slags sprittusch til læberne), og nu har jeg aldrig været en haj til læbestift, gloss, whatever, for jeg synes, det holder meget dårligt det hele, og så ligner jeg sgu altid Anna og Lotte, når jeg har kommet det på, fordi det smatter rundt for mig. Men en tusch har jeg altid haft styr på og min erfaring fra børneårene siger mig at sådan noget plejer at sidde godt fast. Så jeg købte den der hedder ’03 Pink Princess’, (jaja jeg ved det godt!!!!!), og prøvede den med det samme. Instant love! Det er nemt og holder! Så da jeg kom til Thisted i Føtex, så jeg at Gosh har en lignende – så den nupsede jeg i farven ‘002 Pink’ og den er altså lisså fed!

Til dullegrejet kan også regnes en repair balsam fra Syoss og en John Frieda Hair Serum eftersom mit hår er mopset i tiden.

Om Gry Skaarup

170 1982 41
Dette indlæg blev udgivet i dullegrej, lækre ting og tagget , , , , , , , , , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

