…inspiration til bloggere.

Jeg faldt tilfældigvis over den her sideWordPress i aftes. Den giver hver dag en idé til hvad man kan blogge om hvis man ikke lige selv kan finde på noget.
Jer er umiddelbart lidt ambivalent omkring det. Bottomline så synes jeg man selv skal finde på noget og ikke “bare” lade andre inspirere sig. Men når det er sagt så er det en fornuftig måde måske at få gang i tingene ind i mellem tror jeg. Og så er der sikkert fede og sjove ting imellem som f.eks. fotokonkurrencer og sådan.

Jeg vil prøve at følge den her et stykke tid for at finde ud af om det er noget for mig eller ej, og jeg lægger ud med at skrive om de sidste fem dages emner, bare for at sparke igang. Here goes nothing.

(Og nej – jeg gider ikke oversætte emnebeskrivelserne…)

Om Gry Skaarup

170 1982 41
Dette indlæg blev udgivet i blogging, Uncategorized og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

