…TDP: #205: Maddrømme.

“What’s a food you’ve always wanted to try?”

Molekylær gastronomi! Lige siden jeg så noget om det i TV for hundrede år siden, har jeg været varm på idéen! Det er så skide flot synes jeg, og hvis det så også smager godt, så er jeg solgt. Desværre er jeg lidt bange for at det måske ikke lever op til forventningerne, men det må fremtiden (forhåbentlig) vise. Satser bestemt på at det skal prøves engang.

 

Om Gry Skaarup

170 1982 41
Dette indlæg blev udgivet i blogging, drømme, lækre ting, mad, Uncategorized og tagget , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til …TDP: #205: Maddrømme.

  1. Mette siger:

    YES! Me too – jeg synes det er SÅ spændende 🙂

Skriv et svar

