…en dag i Viborg.

Idag havde min veninde Henriette og jeg planlagt en udsalgsdag i Viborg. Og det blev bare helt kanon og hyggeligt, og lige hvad vi begge trængte til, viste det sig.

Vi lagde ud med, at jeg kom hjem til hende og fik et stykke lagkage (hun har fødselsdag i morgen)(red: idag). Det var nøj guer! Jeg fik også lige lejlighed til at se de 8 små 2 uger gamle hvalpe de har pt (retrievere, hvis nogen står og mangler – de er MEEEGA søde!).
Så gik turen mod Viborg. Vi lagde ud med en tur ind til Tine Lund, hvor jeg købte to små søde Buddha’er i hhv. orange og mosgrøn. (Jeg er ret Buddhaliscious). De var til halv pris, så det var et godt kup. Og så var det lige vildt imponerende, som de gad at pakke ind i silkepapir en masse, selvom jeg kun havde smidt en håndøre hos dem. Men det er bare en skøn butik!
Der udover gik det meste af tiden i Vanilia  og Sinnerup hvor der bare var kup på kup, skønne ting og en MASSE ting jeg godt ‘kunne bruge’. Ja jeg synes altså selv jeg holdt mig godt tilbage.

Alt i alt endte det med et par sko, et par bukser, nogle støvet rosa puder, et sæt med tre rosa melaminskåle samt lidt diverse dillerdaller:

Efter vores rov var klokken ved at blive madtid. Vi vandrede rundt i godt en halv time for at se hvad der var, men endte på Sunset (classy, I know).
Desserten, however, indtog vi på Morville, hvor vi nød hhv. en dobbelt latte med æbletærte og en iskaffe med rabarbertrifli. Kafferne var ganske ok – ikke noget spektakulært, men dog ok, stemningen genial og desserterne RET gode! Her skal jeg ind igen, det er helt sikkert. Tror dog jeg vil prøve Latinerly i stedet for Sunset næste gang, men den kom vi først forbi da vi kørte hjem igen.

Alt i alt en god dag med pigetid og afslapning.

Om Gry Skaarup

170 1982 41
Dette indlæg blev udgivet i drømme, indretning, lækre ting, mad, Uncategorized og tagget , , , , , , , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

