…søsyge på blogcruise.

Har lige siddet lidt med min reader og læst hvad der nu lå. Var næsten nødt til at rejse mig op flere gang og trække vejret dybt for at undgå søsyge dog.
Kære alle bloggere… bliver jeres billeder virkelig dårligere af, hvis de følger rette linier? Eller bare nogen af dem? Kan sagtens tåle, og også godt forstå det sjove i, at man laver ‘spændende’ vinkler ind imellem, men hvorfor er det blevet reglen mere end undtagelsen? Et eksempel er denne post fra Valdemarsro (som jeg absolut ikke har nogen beef med ellers eller det der ligner – det var bare den der fik mig til at tænke over det.)

Slutteligt et nogenlunde vikelret billede af et par af niecerne (min blog kan jo ikke være barnløs, bare fordi jeg er det, vel? Det scorer man jo ikke points på). (Og ja… så ER de jo bare mine øjesten, de 3 tøser).

Om Gry Skaarup

170 1982 41
Dette indlæg blev udgivet i billeder, blogging, diskussion og tagget , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til …søsyge på blogcruise.

  1. Fin blog du har 🙂
    – Og åh, hvor bliver jeg også billed-søsyg for tiden … måske det er den nye trend?

Skriv et svar

