…en sjov idé.

Jeg har bestemt mig for at jeg med jævne mellemrum vil dedikere en uge ad gangen til typiske blog-emner – The Gry-way.
Jeg vil prøve en uge som modeblogger (le flad af grin), madblogger, supermor-blogger (uden børn??), kage-blogger, krea-blogger, rocker-blogger (?), kultur-blogger, rejseblogger og så videre. Vil tro at første uge går i luften sidst på måneden/først i september, men nu ser vi. Jeg skal også lige finde ud af hvilken type jeg skal lægge ud med; skal jeg f.eks. modeblogge så mangler jeg jo en personlig assistent til at tage billeder og sætte mig på en piedestal og sådan.

Forslag til emner modtages MEGET gerne og også eksempler på typerne.

Om Gry Skaarup

170 1982 41
Dette indlæg blev udgivet i blogging, Uncategorized og tagget , , , , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til …en sjov idé.

  1. Det synes jeg lyder fantastisk, det vil jeg også prøve. Jeg ved dog ikke om jeg vil kunne være i stand til det.Der findes trods alt ting som jeg er afhængig af at skrive om, søgeord, og 10 ting. Men 10 ting kunne jo fx godt handler om børn, eller mad.

    • Gry Skaarup siger:

      Vi kunne lave et samarbejde, hvor jeg lavede ‘traditionel’ blogging (jeg planlægger at indkorporere en del ‘gas’) og du 10 tingede over det samme? Absolute let’s tema-uge :O)

Skriv et svar

