…ferie.

Min far er fanme på roadtrip i Europa! Og jeg sidder bare her på Mors. Det er også fint nok, men altså… Jeg skal sgu da også på roadtrip – lige om lidt er jeg for gammel og sat til det! (Medmindre man er min far – eller – altså – i TEORIEN er jeg).
Jeg ved godt, at jeg var i Spanien i april, men det er bare ved at være længe siden i min verden. Jeg behøver heller ikke tage til Italien eller sådan noget vildt, vil bare gerne vææææk snart! Så spændende er mit liv sgu heller ikke. Men det ved I jo egentlig godt, I læser min blog jo…

Nå, men hvis jeg nu begynder at sælge noget af mit crap, kan det være der kan blive råd… I hvert fald kan min Danefæfrakke nok dække autohjælp i udlandet-abonnementet… Nogen der mangler en vinterfrakke? Anyone?

En anden måde at rejse på - som bagage - ubekvem, men billig...

Om Gry Skaarup

170 1982 41
Dette indlæg blev udgivet i drømme, lækre ting, Uncategorized og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

