…TV.

Først: Dette indlæg er som alt andet på denne blog totalt subjektivt, og jeg er sandsynligvis ikke en dyt bedre end alle mulige andre… MEN!!!!

Nu er der famer ‘Parterapi’ på Kanal 4! (I øvrigt sponsoreret af firstdate.com). Helle og Bjørn har det hårdt. Og synes DK skal indvies i det. Sammen med smørstemme-terapeut der taler om ‘aha-oplevelser’, og totalt er typen på at sige ‘Vil du din mand?’ (Jeg hader når nogen siger ‘vil du person/navneord/alt andet end et verbum – det er simpelthen for åndssvagt!)
Nu er programmet vist ved at være færdigt – så så man lige hvordan et forhold kan reddes på en halv time. Jeg bliver ikke afhængig af det her program. Jeg er totalt tilhænger af at folk går i terapi hvis de har brug for det, men sgu da ikke for åben skærm. Send da noget Phineas og Ferb i stedet!
(Og så døde jeg lige af grin – det efterfølgende program ‘Stolt af at være: sygeligt jaloux’ er også sponsoreret af firstdate.com – jeg tænker, at deres PR-medarbejder måske lige skal tage sig en snak med Kanal 4 en af dagene).

Jeg ser helt vildt tit selv hjernedødt tv. Elsker at hive hjernen ud ad højre øre og stene ‘Kokkekamp’, ‘Top Model’, ‘Robinson’ osv. når jeg ikke lige kan overskue at spille klog mere. Men jeg er altså ikke fan af de programmer, hvor man skal blandes ind i folks peronlige liv (eg. DUM), er det ikke også lidt synd for de her folks familier? Eller er det bare mig? Er det fedt for Helle og Bjørns dagplejemor/farmor/bankrådgiver at komme til at sidde og krumme tæer over dem?

Nå – og så er der lige reklamerne også – de skal ikke dø i synden!
‘Vi gemmer benene væk, og tager lange ærmer på…’ det er noget bodylotion af en art mener jeg der bliver reklameret for. Er vi kvinder dumme nok til at købe på den baggrund? Er der helt early nogen der synes ‘Ej det er bare en sød og sjov reklame, fordi hun lige synger det på sådan lidt en 5-årig måde, som jeg gerne vil være nuttet på!’? Og hvad med alle de der bingo-reklamer? Sidder alle single kvinder undtaget mig og morer sig dagen lang over papfuckinggøje bingo og føler sig ultra feminine over at give den fuld balletbingo hele dagen? Er der noget, jeg er gået glip af der? For så jeg da bare lige brække mig af grin prøve at smide penge ud også på det!
Hvis jeg skal ud i sådan noget agtigt, så bliver det andespil til jul for at vinde chokolade i sidegevinster. (Mmmmmm……. chokolade).

Nå, undskyld. Jeg har jo ikke tænkt mig at længdeblogge egentlig så stopper nu for denne gang.

Absolute let’s billedløs ost, for jeg vil egentlig gerne kun bruge hjemmelavet materiale så vidt muligt, hvilket betyder jeg lige skal have ryddet op i tidligere indlæg på et tidspunkt også…

Om Gry Skaarup

170 1982 41
Dette indlæg blev udgivet i diskussion, Uncategorized og tagget , , , , , , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

