…voksenpoints.

Når jeg smider penge efter gæld i stedet for spas, gak og løjer, med tanken om at ‘Så kan jeg hutigere bruge penge på spas, gak og  løjer UDEN den dårlige samvittighed’.

Når min nye yndlingsnamme-ting smager RIGTIGT meget af kaffe.

Når jeg holder fast i en grænse, jeg har sat.

Når jeg gerne vil have en ekstra fryser, så jeg kan købe billigere ind.

Når jeg kommer ting i opvaskemaskinen med det samme.

Når jeg ser tiden an, inden jeg bestiller en ny mobil, fordi den gamle driller lidt.

Så giver jeg mig selv voksenpoints

Om Gry Skaarup

170 1982 41
Dette indlæg blev udgivet i lækre ting, Uncategorized og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

