…min morgenstatus.

For det første var det jo ikke lige meningen, at jeg ikke skulle sove i nat. Men klokken 2 var Alfie (sort kat) ikke kommet hjem endnu, sandsynligvis fordi han troede, at jeg havde smidt ham væk. (Vinduet var klappet i, så han kunne ikke komme ind i ly for regnen). Så enten måtte jeg bestemme mig for at gå i seng med vinduer på vid gab og regn piskende ind fra alle kanter, eller jeg kunne gå ud og lede efter ham. Valgte sidste mulighed, for så var der størst chance for snarlig søvn, tænkte jeg. Men nej. For kunne ikke støve ham op, så endte alligevel med gennemtræk og oktober ud over hele lejligheden, (håber det kan spare en omgang støven af i det mindste).
Klokken ca halv fire var der katteslagsmål i en nabogård, og klokken ca fire kom han hjem med en tyk hale… Go figure.
Klokken halv fem var jeg overtræt (indsæt selv en mængde passende bandeord). Klokken otte gav jeg op.

Så uskyldig så han ud engang...

Så nu sidder jeg her og prøver at samle tankerne om det, jeg skal nå idag:

  • Finde ud af hvad hulen jeg skal have pakket til hhv Oslo og Svendborg.
  • Hen og købe zovir (gider da ikke rende rundt med adrw i hele fjæset).
  • Ned og få nyt NemID (medmindre der er nogen, der har set, hvor jeg har lagt det gamle?)
  • Ind og sætte yndlingsDaniel igang med at lave flyers for ungdomsbio.
  • Ind og se ‘Green Lantern’, for ellers når jeg det bare ikke.
  • Vaske tøj og stryyyyyge (totalt had!) så jeg kan opbyde et minimum af præsentabelhed til filmtræf i næste uge.
  • fise om og købe rundstykker nu til en veninde og mig, og derefter sætte hende til at rydde ud i spaltede spidser :O)

God onsdag allesammen ♥

Om Gry Skaarup

170 1982 41
Dette indlæg blev udgivet i Katte, Uncategorized og tagget , , , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

