…det jeg så så.

Hmm.

Masterchef… Jeg vil måske bare hellere se Klidmoster og NYBH i sådan en konkurrence… Det må da give en form for drama også. Samtidigt kunne Sif stå og trylle lækkerheder frem one by one sammen med Godte, mens Jarlen tog sig en øl. Dét ville jeg se på. Men ærligt? Gider ikke kigge på celeb-kokke(tte)ri. Så det var en onetimer.

Robinson virker til at have skruet lidt ned på psykopateriet indtil videre. Glæder mig til at følge med i det, dog kunne jeg godt bruge en anden vært. Han virker lidt for, hmm, lidt for meget som om han gerne ville slikke flødeskum af sig selv dagen lang. Jeg stemmer Thomas M tilbage på øen i stedet! Eller endnu bedre: Bear Grylls!!!!!

I sommer i Sunny Beach skal jeg da lige love for at der bliver kørt noget virkelighedsflugt. Faktisk en del mere end sidst. Spekulerer lidt på hvad ‘Flotte Fyr’ mon siger til den måde han bliver fremstillet på i dette afsnit – om han overhovedet bemærker det. Ellers er det jo druk derudad igen. Tror ikke jeg bliver fanget i år, kun hvis jeg ikke kan finde på andet at lave mellem Robinson og…

Fristet. Unge mænd der vil blende guldfisk for 30.000 bobs, prettyboys der vil droppe deres hårprodukter i 4 dage for 10.000 kr og tatoveringer på ballen for 20.000. What’s not to like? (Bortset fra måske den enorme overfladiskhed blandt de fleste deltagere). Er da også lidt sjovt at se om de der fyre der lægger an på Maria får at vide på et tidspunkt at hun er omopereret fra mand til kvinde, og hvad de siger til det. Kunne godt tænke mig en Bethany derinde til at smide nogle reaktioner på bordet ind imellem – hun kunne være den vilde kommentator i sådan et program!

Ja.. jeg bliver sandsynligvis et lidt dårligere og dummere menneske af at se på det her, men nu er jeg jo heldigvis så fantastisk og klog i forvejen at det ikke gør alverden :O)

Om Gry Skaarup

170 1982 41
Dette indlæg blev udgivet i blogging, Uncategorized og tagget , , , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

